Teške laži i obmane režima – PRAVDA – ISTINA
AKTUELNOSTI REGION 

Teške laži i obmane režima

Javni servis Radio televizija Republike Srpske u informativnim emisijama ne prestaje da obmanjuje javnost prenoseći laži da su pojedini mediji i nevladine organizacije uključene na destabilizaciji Republike Srpske s ciljem promjene vlasti u Republici Srpskoj i da za to primaju strane donacije. To je naišlo na oštru osudu i reakciju nevladinog sektora, kao i BNTV.

 
Vlasnik i direktor BN TV Vladimir Trišić tvrdi da se radi o običnim glupostima i lažima, jer BN TV nikada u istoriji svog postojanja nije dobila nijednu marku strane pomoći.
“Kamo sreće da neko tako olako daje novac, kako ga je nekada davao Dodiku, Nezavisnim novinama, ATV-u, RTRS-u. Toga više nema, vrijeme kada su se uzimali novci od Zapada je davno prošlo. Upravo Dodik, i oni koji ga danas grčevito brane, stvoreni su na novcu i moći Zapada i, da imaju imalo obraza, pokrili bi se po ušima, s obzirom da je je upravo njih stvorio takav novac i taj “mrski” zapad“, rekao je Trišić, komentarišući te laži JS RTRS.
“BN TV je narodna televizija, iznikla iz naroda i od naroda“, rekao je Trišić, dodajući da BN TV živi od svoje gledanosti, marketinga i brojnih pretplatnike širom svijeta, koji plaćajući pretplatu na dobrovoljnoj osnovi u Srpskoj, Srbiji, širom Evrope i svijeta, legalnim putem..
Upravo zbog toga i finansijske stabilnosti ove medijske kuće, kaže Trišić, režim nema finansijske mehanizme da zaustavi BN TV i zato „širi laži o Sorošu, obojenim revolucijama“.
„Oni misle da će nas tako ogaditi narodu, a, u stvari, ne znaju da se dešava suprotno-narod nas još više voli“, zaključio je direktor BN TV..
Tvrdnje iznesene u prilogu RTRS-a od 22. juna, a koje se tiču udruženja “Zašto ne”, “Omladinski pokret Revolt”, “Unsa Geto” i “Oštra Nula” su potpuno neistinite, poručili su iz tih nevladinih organizacija.
Navodi RTRS-a da se ove organizacije finansiraju “s ciljem promjene nosilaca vlasti u Republici Srpskoj” i njihovo neutemeljeno povezivanje sa “obavještajnim službama” predstavlja otvorenu zloupotrebu javnog medijskog servisa u svrhe huškanja i stvaranja atmosfere javnog linča prema nevladinom sektoru. Aktivnosti, partneri i donatori svih pomenutih organizacija su javni i transparentni, kao i vrijednosti i ciljevi za koje se zalažu i u skladu sa kojima djeluju, saopštavaju navedene nevladine organizacije.
Dalje navode da se isto ne ne može reći za javni RTV servis koji je dužan da se u svom radu pridržava načela objektivnosti, nepristrasnosti, objavljivanja istinitih i provjerenih informacija, te da izbjegava sadržaje usmjerene na stvaranje mržnje i netrpeljivosti.
“Ovi su principi, svi do jednog, prekršeni ovakvim “izvještavanjem” u kom su ove organizacije označene kao “rušitelji ustavno-pravnog poretka” na temelju navodne – i sasvim sigurno nepostojeće – “dokumentacije obavještajnih službi”, kaže se, između ostalog, u dematniju upućenom RTRS-u od kojih traže javno izvinjenje i objavu demanta sa istom vidljivošću koju je imao originalni izvještaj.

BN

Related posts

Leave a Comment